4 Aralık 2015 Cuma

Gratis Alışverişim

   Günaydınn, Gratis indiriminden bir kaç parça ürün almıştım fakat hepsini deneyimlemeden yazısını yazmak istememiştim, şimdi hepsini kullandım ve az çok fikir oluştu kafamda :) 


İlk olarak bu indirimden John Frieda Full Repair adlı onarıcı bakım maskesini aldım, saçlarımda bir işlem olmasa da havalardan dolayı bayağı kurudu ve cansızlaştılar bende bu maskeyi görünce merakıma yenilip aldım. Öncelikle maskenin yapısı saç kremi gibi ve durulanması da aynı hissi yaratıyor, diğer maskeler gibi durulamak çok fazla zaman almıyor. Onarması hakkında henüz bir şey söyleyemeyeceğim ama benim beklentim olan nemi gayet güzel sağladı. İndirimde 16₺ gibi bir fiyata gelmişti ama indirimsiz olsa alacağım bir ürün değil kendisi :)


Gelelim bu indirimin en çok istenilen parçası olan Real Techniques Stippling Brush'a, bu fırçayı indirim yokken bile bulamayıp  nasıl oldu da böyle büyük bir indirimde buldum bilmiyorum :) Ben bu fırçayı sadece krem ürünleri uygularken kullandım ve gerçekten muazzam bir sonuç aldım, Aydınlatıcıyı ve allığı çok doğal bir şekilde dağıtıp pürüssüz bir sonuç bırakıyor. Çoğu RT fırça gibi yıkarken uğraştırmıyor ve çok hızlı kuruyor. Tüyleri yumuşacık ve seyrek zaten seyrekliğinden dolayı çok doğal bir uygulama sağlıyor. Bb krem uygulayıp memnun kalanlar olmuş ama ben yoğun kapatıcılık istediğimden ten ürünlerini bununla uygulamıyorum. İndirimli fiyatı 27₺.


Üçüncü ürünse merak uğruna aldığım Loreal True Match Kapatıcı, herkes o kadar övdü ki bende bir şans vermek istedim, Benim rengim 01-Ivory serinin en açık rengi bile olsa gayet sarı alt tonlu bir ürün ama böyle olması gözaltı için çok uygun çünkü corrector görevi de görüyor. Gözaltlarınız çok kuru değilse ve beklentiniz yüksek kapatıcılıksa çok seveceğinizi düşünüyorum, fakat gözaltlarınız kuruysa ve çok bir probleminiz yoksa kesinlikle ihtiyacınız olmayan bir ürün. Ben genel olarak çok sevdim, çizgilerime dolmadı ve çok düzenli nemlendirdiğimden gözaltımı kurutmadı. İndirimli fiyatı 19₺.


Gelelim theBalm Mr. Write Now göz kalemlerinden Wayne B. Olive adlı haki yeşili göz kalemine; ben bu seri ilk geldiğinde denemek amaçlı hepsini elime sürüp tüm gün gezmiştim ve gün sonunda yerinden kıpırdamayan, soluklaşmayan sadece olive rengi oldu o yüzden tercihimi bu renkten yana kullandım. Yapıları aynı olup kalıcılıkları nasıl farklı olabiliyor onu anlamış değilim ama bu kalem efsane kalıcı. Yapısı biraz kuru bu nedenle uygularken bastırmak gerekiyor ama gün boyu asla kıpırdamıyor. Özelikle ela gözlere çok yakışacak bu kalemin indirimli fiyatıysa 21₺.


 Son ürünse herkesin çoktan sahip olduğu ama benim birazcık gereksiz olduğunu düşünüp almadığım Wet n Wİld Comfort Zone adlı far paleti. Her Gratis ziyaretimde sepete atıp atıp vazgeçtiğim bu palete neden bu kadar geç kalmışım bende anlam veremedim. İçindeki tüm renkler kullanışlı, pigmentasyon harika, yumuşaklar ve indirimsiz 16₺ gibi bir fiyatı var e daha ne olsun değil mi ? Siz siz olun benim kadar geç kalmayın :) Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım keyif almışsınızdır, sevgiler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder