27 Şubat 2016 Cumartesi

Flormar Lip Primer

Güzel bir tatil gününden herkese günaydın! Günün konuğu uzun  zamandır almak istediğim ama bir türlü bulamadığım Flormar markasına ait bir dudak bazı. Öncelikle dudak bazları nedir ve ne işe yarar diye soruları olanlar için şöyle bir açıklamak gerekirse; rujun kalıcılığını artıran, ruj uygulamasından önce dudaklardaki çizgileri doldurup pürüz zemin hazırlayan ve nem veren ürünlerdir, peki bu ürün bu vaatleri yerine getiriyor mu diye merak ettiyseniz yazının devamına geçelim.


Öncelikle ürünün ambalajı gayet güzel, dudak parlatıcıları ve son zamanlarda çok trend olan likit rujlar gibi süngerli bir aplikatörü var. 


Göründüğü gibi biraz boyutu küçük, zaten 7,5ml ama kurumazsa uzun süre gideceğini düşünüyorum. 


Ben bu ürünü çok büyük beklentilerle almadım, daha çok dudaklarımın rengini nötrlesin, rujlarımın tam rengini ortaya çıkarabileyim diye o kadar aradım ama keşke daha önce bulabilseymişim dedirtti. Gelelim bendeki etkisine, dudaklarım oldukça pigmentli ve aldığım hiç bir nude ruju istediğim gibi kullanamıyordum ve ciddi beklentilerle aldığım her rujun sürekli rengi farklı duruyordu. Ben bu bazı özellikle mat ruj süreceğim zaman kullanıyorum, seveni gibi sevmeyeni de çok olan bu ürünü ben çok çok sevdim, hem dudak çizgilerimi silikonlu yapısıyla dolduruyor, hem rujumun kalıcılığını en az 2 saat artırıyor hem de bunları yaparken kurutmuyor. Herkes kurutmasından ve pul pul durmasından şikayet ediyor fakat öncesinde güzelce nemlendirip sonrasında bazı sürüp tamamen kurumasını beklerseniz asla böyle bir problemle karşılaşacağınızı düşünmüyorum. Son olarak ürün 19,99tl ve limited edition (sınırlı üretim), bu nedenle almak istiyorsanız acele edin derim, umarım yararlı bir yazı olmuştur, sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder