28 Şubat 2016 Pazar

Sleek Corrector&Concealer Paleti

Güneşli bir pazar gününden herkese günaydınlar! Günün yazısı, Sleek markasına ait bir kapatıcı paleti olacak. Daha önce çok fazla duyduğum fakat ülkemizde olmaması sebebiyle hiç deneyimleyemediğim bu markanın ürünlerini Kıbrıs'ta bir parfümeride oldukça uygun fiyata görünce kaçırmak istemedim. Yaptığım küçük alışverişte bir adet likit mat ruj ve bu paleti aldım.


Gelelim palet hakkındaki görüşlerime, öncelikle daha önce bu formda çok ürün kullanmadım elimde sadece Mac markasına ait studio finish kapatıcı ve Flormar markasının kamuflaj paleti var. 


Paletin içinde 3 adet ürün var, bunlardan ilki corrector yani renk düzenleyici, ikincisi kapatıcı ve üçüncüsü de sırasıyla uyguladığınız ürünleri sabitlemek için pudra. Öncelikle corrector denince daha turuncu bir ton bekleniliyor, fakat bendeki rengi tenime uygun olan 01 Fair bu nedenle daha pembemsi bir renge sahip.



Ürünün tende görünümleri bu şekilde, gördüğünüz gibi tenim ne pembe ne de sarı alt tonlu bu nedenle kapatıcı konusunda çok zorlanıyorum fakat bu ürün tam olarak istediğim sonucu verdi. Bu ürünlerin doğru kullanımı önce corrector sonra kapatıcı ve daha sonra gün boyu sabit durması için bir sabitleme pudrası fakat ben bu şekilde uygulamadım. Ürün gözaltında ve yüzün lekeli bölgelerinde lokal olarak kullanılabiliyor, bende sadece corrector ve kapatıcıyı karıştırıp Real Techniques detailer fırçası ile sivilce izlerimin üzerine tampon hareketlerle uyguladım ve çok doğal bir sonuç aldım. Yapısına gelirsek, krem formunda olanları çok başarılı buldum, çok kremsiler ve uygulaması, dağıtması çok kolay fakat pudra için aynı şeyi söyleyemeyeceğim hiç ama hiç beğenmedim swatchlamaya çalıştığımda bile pütür pütür oldu ve bir türlü tenimle bütünleşemedi. Son olarak ürünün gramajı biraz az (4.2gr) ve fiyatı 42₺. Türkiyede satışı olmayan bu ürünü instagram üzerinden satan bir çok hesap var, umarım kapatıcı arayanlar için yararlı bir yazı olmuştur, sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder