26 Şubat 2016 Cuma

The Body Shop Radiant Highlighter vs. Benefit Girl Meets Pearl

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere geçtiğimiz yıldan beri popüler olan strobing tekniğinin en önemli noktası olan aydınlatıcılardan bahsedeceğim. Daha önce bir kaç farklı markadan aydınlatıcı baz denesemde hep daha uygun fiyatlı ve iyi performanslı aydınlatıcı baz arayışım devam etti ve bu arayıştayken son tanıştığım ürün The Body Shop markasına ait Radiant Highlighter adlı baz oldu. Elimde bir çok bu tarz ürün olsa da ben Benefit Girl Meats Pearl isimli ürünle karşılaştırmayı tercih ettim, çünkü Benefit 133₺, TheBodyShop ise 31₺ gibi daha uygun bir fiyatla satışta.



Öncelikle bir kaç hafta önce Benefit aydınlatıcıyı detaylı bir şekilde yazmıştım, okumak isterseniz benefit girl meats pearl tık tık.



Gelelim bu uygun fiyatlı ve muazzam performanslı ürüne, The Body Shop markasına ait bu ürün Radiant Highlighter(Işıltılı Aydınlatıcı) diye geçiyor ve gerçekten yüzünüze çok doğal sağlıklı bir ışıltı veriyor. Ben bu ürünü hem yüzüme baz olarak hemde sadece aydınlatmak istediğim bölgelere uygulayarak çok doğal bir sonuç aldım. Yapısı görseldeki gibi su bazlı bir krem kıvamında ve dağıtması çok çok kolay, cildim şu aralar fazla kuru olmasına rağmen asla pul pul durmadı ve üstüne sürdüğüm fondötenlerle de  gayet güzel bütünleşti. İçerisinde sadece gümüş ışıltılar var ve onları görmeniz im-kan-sız, asla simli yapay bir sonuç vermiyor hele bir de bu ürünü ıslak bir süngerle yayarsanız cildim capcanlı deyip aynanın karşısından ayrılamıyorsunuz :)


İkisinin yan yana duruşuysa bu şekilde, biri gümüş diğeriyse pembe-sarı ışıltılarla cildinizi daha sağlıklı gösteriyor. 


Son olarak dağıtılmış halleri ve güneş ışığında duruşları bu şekilde, ikisi de doğal durduğu için ışıkta yakalamakta çok zorlansam da sonunda sizlere net bir görsel verebilmişimdir umarım :) Görselde farkettiniz mi bilmiyorum ama sağ taraf sola göre sanki biraz simli duruyor ve dürüstçe söylemek gerekirse Body Shop daha doğal görünüyor. Son olarak Benefit 12ml, BodyShop ise 25ml yani fiyat performans ve verdiği sonuç açısından TBS açık ara önde. Umarım yararlı bir yazı olmuştur, sevgiler :)

2 yorum: